سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشش حکم قصاص چهار قاتل

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: چهار نفر که در نزاع قبیله‌ای در یکی از روستا‌های توابع کرمانشاه چهار نفر را به قتل رسانده بودند از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جبار تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه اظهار کرد: سال ۱۳۹۰ در پی اختلاف خانوادگی و قومی بین اهالی یکی از روستا‌های توابع کرمانشاه، نزاعی به علت عدم سازش و توافق بَر سر زمین‌های کشاورزی بین آن‌ها رخ می‌دهد که منجربه قتل چهار نفر از اهالی روستا که دارای نسبت فامیلی هستند، می‌شود.

وی افزود: پس از حضور نیرو‌های پلیس در محل و انجام تحقیقات لازم، چهار قاتل دستگیر و پرونده‌ای در این رابطه شکل گرفت.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه بیان کرد: پس از سیرمراحل قانونی پرونده، حکم قصاص قاتلین صادر و تایید شد و استیضان حکم از دیوان عالی جهت اعدام صادر و ابلاغ گردید.

وی افزود: سال گذشته به درخواست خانواده‌های قاتلین و رئیس کل دادگستری استان این پرونده به ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف کرمانشاه ارجاع داده شد و پس از ورود پرونده به این شورا تلاش‌های شبانه روزی اعضای ستاد تالیف قلوب جهت صلح میان خانواده‌های درگیر در مخاصمه آغاز شد و خوشبختانه سرانجام این تلاش‌ها به ثمر رسید و خانواده‌های مقتولین با حضور در یکی از دفترخانه‌های کرمانشاه اقدام به گذشت از قاتلین کردند.

انتهای پیام/ز

 

اختلاف خانوادگی و قومی منجربه قتل چهار نفر شد

برچسب ها: قتل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.