سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش در کاشمر:

نیاز ۱۰ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام کشور به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیررضا خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و اماکن ورزشی کاشمر در جمع خبرنگاران، بر ضرورت استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی در احداث و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: در این راستا تمام مسوولان باید از سرمایه گذاران و بخش خصوصی حمایت و آنان را مورد تشویق قرار دهند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مسؤولان شهرستانی و استانی پروژه‌های خوبی در کاشمر با توجه به نیاز شهرستان در دست انجام است، تصریح کرد: اگرچه کاشمر به لحاظ فضای سخت افزاری تقریبا فضا‌های خوبی دارد، اما باید اذعان کرد که اکثر این فضا‌ها فرسوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه اختصاص بودجه‌های سنواتی برای بازسازی کم است، گفت: به نظر می‌رسد این مناطق دارای امکانات نسبتا مناسبی هستند، اما عمده مشکل در بحث بازسازی و نگهداری از این اماکن است.

خادم با بیان اینکه امیداریم در بودجه سال آینده کشور، مجلس توجه ویژه‌ای در تخصیص اعتبار به حوزه ورزش انجام دهد، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر از محل مالیات ارزش افزوده، سهم خوبی به حوزه ورزش کشور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتباز نیاز است.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: با روند تخصیص اعتبار، نمی‌توانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، به همین جهت تلاش می‌کنیم از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت خیرین در این حوزه استفاده کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سهم خوبی به حوزه ورزش کشور اختصاص یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.