هیچ عرصه‌ای مانند ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه نمی‌شود/با اتحاد می توانیم از مشکلات عبور کنیموزیر ورزش و جوانان گفت: موفقیت در هیچ عرصه‌ای مانند ورزش باعث ایجاد شور و نشاط و غرورملی در جامعه نمی‌شود.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ظهر شنبه در مراسم افتتاح استادیوم ۵هزار نفری آزادی تربت حیدریه گفت: نقش ورزش در ایجاد نشاط و شادی و همچنین افزایش اتحادو غرور ملی بسیار حائز اهمیت است و هیچ عرصه‌ای مثل ورزش نمی‌تواند با یک پیروزی، یک رکورد شکنی و یک مدال باعث شادی هفتاد میلیون نفر شود وما باید از این فرصت به بهترین شکل بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: در بازدید از اماکن ورزشی زاوه شرایط را مورد بررسی قرار دادیم و تلاش خواهیم کرد با تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهرستان از طرف دولت، این اماکن را به عنوان هدیه به مردم تقدیم‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بدخواهان نظام در تلاش بودند نگذارند جمهوری اسلامی فجر چهلم را ببینید، اما دولت مردان با انرژی که از حمایت‌های مردم گرفتند نگذاشتند دشمنان به اهدافشان دست پیداکنند.

سلطانی فر افزود: از روز‌های نخست هفته دولت تاکنون هر دوهفته یک پروژه بزرگ را افتتاح کردیم که با این اقدام در تلاش هستیم تا علاوه برایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم، پایه‌های نظام اسلامی را تحکیم کنیم.

وی تصریح کرد: استادیوم ۵ هزار نفره تربت حیدریه ششمین استادیومی است که افتتاح کرده و در اختیار جوانان قرار می‌دهیم و در نظر داریم تا پایان سال ۴ استادیوم دیگر را نیز افتتاح کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت:در کنار این پروژه ها، پروژه‌های دیگری همچون استخر، سالن‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم با افتتا ح. اماکن ورزشی بیشتر، فجر چهلم پر باری را در تاریخ به یادگار بگذاریم.

سلطانی فر افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت فرمودند مسئولان و دولت مردان باید تلاش ویژه‌ای را در این سال که با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنیم انجام دهند، حتی اگر تلاش‌ها به ثمر نرسد همین که مردم می‌بینند مسئولین شان تلاش می‌کنند و در بین آن‌ها هستند خوشحال می‌شوند و زحماتشان را مورد تقدیر قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در این نشست مثالی بیان داشتند و فرمودند در بازی فوتبال ایران مقابل اسپانیا باوجود باخت آن ها، چون باتمام توان جنگیدند برای باختشان هم پیام فرستادیم و از آن‌ها تشکر کردیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و برای موفقیت همکاری، حمایت و تلاش بیشتری را می‌طلبد امیدوارم با اتحاد بتوانیم از این گردنه دشوار عبور کنیم و با تاکید ریاست جمهوری و با وجود محدودیت درآمدی امسال را به سال کار و تلاش تبدیل کردیم.

سلطانی فر افزود: هم اکنون ملی پوشان کشورمان در جام قهرمانی آسیا حضور دارند و امیدواریم با تلاش و کوشش برای کشور افتخار آفرین باشند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

مسئولان باید تلاش بیشتری در جهت حل مشکلات بکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.