سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد:

سیاست شورای شهر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای افزایش ایمنی شهر مشهد است

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر مشهد گفت:ارتقا دانش شهروندان در حوزه ایمنی یکی از دغدغه‌های ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کارگروه بحران و ایمنی شورای شهر مشهد در مراسم افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور جامعه ایمن که در نگارخانه شهر برگزار شد با اشاره به اهمیت حوزه ایمنی جامعه گفت: یکی از سیاست‌های شورای شهر مشهد استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه آموزش و افزایش ایمنی شهر مشهداست که یکی از ظرفیت‌ها برای ترویج آن زبان هنر است.
 
وی تصریح کرد: در این زمینه مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد تاکنون با برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری جشنواره‌های فیلم و کاریکاتور تلاش‌های زیادی انجام داده اند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: ارتقا ایمنی شهر و دانش شهروندان در حوزه ایمنی یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مدنظر شورای شهر است که امیدواریم مدیریت شهری برای روز‌های مبادا از آمادگی مناسبی برخوردار باشد.

گندمی افزود: البته در حوزه آمادگی مقابله با بحران و افزایش ضریب ایمنی جامعه نه تنها شهرداری بلکه همه دستگاه‌ها و شهروندان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره‌هایی مانند جشنواره کاریکاتور در حوزه جامعه و شهر ایمن بسیار تاثیر گذار است، تصریح کرد: این گونه برنامه‌ها می‌تواند در ارائه آموزش‌های مقابله با بحران و رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از تاثیر زیادی برخوردار باشد که در این راستا از برگزار کنندگان این نمایشگاه و مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد تشکر می‌کنیم.

نمایشگاه و دومین جشنواره کاریکاتور جامعه ایمن به همت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی هنری شهرآرا و روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد برگزار شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در حوزه مقابله با بحران همه دستگاه ها باید آمادگی داشته باشند

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.