سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدای هرسین

بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از پرسنل وپرستاران بیمارستان شهدای هرسین تجلیل بعمل آمد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدا فرماندار هرسین، مدیر بیمارستان، شهردار و اعضای شورای شهر حضور داشتند .

امیرشاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین تقدیر از پرستاران بیمارستان شهدای هرسین را توفیقی عنوان نمود که به واسطه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار دست داده است .

فرماندار هرسین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با پرستاران عنوان داشتند که با بیماران به نحوی که انگار از اقوام خودتان هستند با مهربانی، اخلاق خوش و روی گشاده برخورد نمایید که قطعا همین اخلاق خوش در بهبودی بیمار تاثیرگذار خواهد بود .

شاه آبادی قشر پرستار را قشری زحمتکش و دلسوز یادآور شد که فعالیتی بیشتر از وظیفه محوله خود دارند و ابراز امیدواری کرد که این دیدار‌های صمیمی باعث قوت قلبی برای این عزیزان باشد .

بهزاد خیرخواهیان مدیر بیمارستان شهدای هرسین نیز از پرستاران به عنوان یکی ازمهمترین ارکان عرصه سلامت نام برد .

مدیر بیمارستان شهدا با بیان اینکه پرستاران همیشه با روی گشاده و تمام توان برای بیماران وقت میگذارند افزود : باید قدردان زحمات آنان باشیم و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در عرصه سلامت جامعه همه کوشا و توانمند باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

با بیماران به نحوی که انگار از اقوام خودتان هستند با مهربانی، اخلاق خوش و روی گشاده برخورد نمایید

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام . من یه تشکر دارم از دکتر سرکار خانم حسنی حسینی متخصص قلب و عروق ،سر کار خانم زینب کرمی سوپر وایزر و پرستار قسمت ای سی یو ، و آقای الیاسی سوپر وایزر آی سی یو ، و جناب آقای دکتر سعید و مهدی حمزه ای .متخصصین ریه . اما شکایت و انتقاد دارم از امکانات کم و کثیف بودن این بیمارستان ( شهدای هرسین ) و انتقاد و شکایت از دکتر معصومی . صبیه دکتر معصومی بزرگ .که دخالت کردن در تعویض داروهایی که دکتر مهدی حمزه ایی به صلاح دید خودشون و بدون اجازه ایشان .خانم معصومی بعداز اینکه شیفت دکتر مهدی حمزه ای در بیمارستان شهدای هرسین تمام شد و ایشان پزشک معالج مادر من بود . بدون اجازه دکتر حمزه ای دارو های مادرم و عوض کردن .و بعد از ترخیص مادر من بد نشون در برابر داروهای دکتر معصومی واکنش خطرناک تا دم مرگ نشون داد . دو روز خونه بود .و بعد با صلاح دید دکتر حمزه ای به بیمارستان امام حسین کرمانشاه با امکانات بهتر و تحت نظر خودشون منتقل شدن . چرا باید همچین اتفاقی بی افته .مگه مادر من بیمار دکتر معصومی بود که بدون اجازه از دکتر حمزه ای داروهای ایشان و عوض کردن .؟ و یک انتقاد هم از پرستار نیما شاه حسینی فرزند برزو .که برادر من به دلیل ابتلا به ویروس دلتا کرونا در این بیمارستان بستری شدن و تحت نظر باز هم دکتر مهدی حمزه ای .آقای نیما شاه حسینی با اشتباه تزریق کرن سرم برادر من و تا لب مرگ بردن .چرا وقتی کسی تا این ناشی هست استخدام می شه ؟ با جون مردم سرو کار دارن نه برگ چغندر .برادر من که مهر و آبان در این بیمارستان بستری بودن فشار خونشون به علت خون زیادی که ازشون رفت اون هم به علت اشتباه تزریق کردن سرم آقای شاه حسینی زیر ۹ آمد چرا ؟ انتقاد دارم و شکایت از این دونفر .خانم معصومی و نیما شاه حسینی . امکانات کم و کثیف بودن بیمارستان . اما نهایت تشکر و دارم از سر کار خانم دکتر حسنی حسینی ، آقای علی نظری قسمت رایانه ، آقای الیاسی و خانم زینب کرمی سوپر وایزر ای سی یو ، آقای دکتر مهدی حمزه ای .