سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ نفر در حوادث روز گذشته مصدوم شدند

رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان از وقوع سه حادثه در طی ۲۴ ساعت گذشته و مصدومیت ۱۶ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان ، درباره جزییات حوادث ۲۴ ساعت گذشته سطح استان اصفهان اظهار کرد: تصادف پراید با تیبا در محدوده جاده کلیشاد به سمت اژیه یکی از این حوادث بود که عصر روز گذشته اتفاق افتاده و در این حادثه هشت نفر شامل دو دختر ۱۰ ساله، پنج مرد حدوداً ۳۰ ساله و یک مرد ۴۰ ساله مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان های فارابی، آیت‌الله کاشانی و الزهرا(س) منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پزشکی اصفهان همچنین به وقوع دو حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از این حوادث روز گذشته در دهکده تفریحی چادگان اتفاق افتاد که در این حادثه هشت نفر  شامل پنج نفر مرد و سه زن دچار مسمومیت شده و به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه گازگرفتگی دیگری نیز در زینبیه شمالی گزارش شد که در این حادثه نیز پسر بچه ۱۰ ساله بر اثر نشت گاز از شومینه دچار مسمومیت و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان غرضی منتقل شد.

راستین با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس پزشکی استان اصفهان در در دو روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس ها با این مرکز در روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه سه هزار ۲۱۰ مورد و تعداد کل ماموریت ها ۴۷۵ مورد و تعداد تصادفات شهری ۸۲  مورد و تصادفات جاده ای  ۲۲ مورد اعلام شده است.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های مرکز فوریت های پزشکی اصفهان در روز جمعه ۲۱ دی ماه گفت: تعداد کل ماموریت ها ۴۸۵ مورد و تعداد تصادفات شهری ۶۱ و تصادفات جاده ای ۱۷ مورد بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

جزییات حوادث ۲۴ ساعت گذشته سطح استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.