سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک و همکاری برای رونق تولید و صادرات در کشور

نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت کمک و همکاری برای رونق تولید و صادرات در کشور تأکید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات ارزی شرکت‌های صادرکننده این استان، با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت کمک و همکاری برای رونق تولید و صادرات در کشور تأکید کردند.

اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس تأکید کرد: شکل گیری نهضت نرم افزاری تجارت خارجی در کشور، لازمه رفع مشکلات حوزه تولید است.

وی همچنین گفت: پذیرش کنوانسیون CFT هیچ مغایریتی با عزت، استقلال و توانمندی های کشور ندارد، اما لازمه برقراری تعامل با دنیاست.

نوریان افزود: این عضویت می تواند برخی مشکلات اقتصادی و مبادلات تجاری کشور را برطرف خواهد کرد.

علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ هم با ابراز امیدواری نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی در کشور گفت: اگر چه با خروج آمریکا از برجام، با مشکلاتی مواجه شدیم اما کشور به سمت و سوی ثبات پیش می رود.

وی افزود: شرایط فعلی سخت است اما همان طور که در دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی بر مشکلات چیره شدیم، اکنون نیز با چنین روحیه ای می توان مشکلات را پشت سر گذاشت.

کاظمی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت تخصیص عادلانه بودجه برای رفع مشکلات و محرومیت های موجود تاکید کرد.

وی ادامه داد: بهبود شرایط و رونق تولید و اشتغال در این استان نیازمند جذب سرمایه گذار، و این موضوع نیازمند ایجاد زیرساخت های لازم است.

خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس تمام قد از مطالبات تولیدکنندگان دفاع می کند و در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

وی، تلاش برای چرخیدن چرخ اقتصاد کشور را نیازمند همراهی و همدلی همه بخش های کشور بیان کرد و گفت: دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران در این زمینه قابل تقدیر است.

در این نشست، تعدادی از تولیدکنندگان و صنعتگران استان هم به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است: حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از حوضه زاینده رود و بررسی مشکلات آب چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر کرد.

انتهای پیام/ش

بررسی مشکلات ارزی شرکت‌های صادرکننده چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.