سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه زاهدان ؛

حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت

امام جمعه زاهدان با تبریک ولادت بانوی قهرمان کربلا و پرچمدار نهضت حسینی(ع) گفت: حضرت زینب(س) اسوه پرهیزگاری، صبر و استقامت است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت : ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده تا فرصت مغتنمی برای قدردانی از پرستارانی که لحظه های زندگی خود را با صبر، حوصله و تحمل سختی های زیاد برای خدمت به انسان های نیازمند سپری می کنند، باشدآیت الله سلیمانی افزود: با توجه به اینکه حدود ۳۰ درصد کار درمانی بر عهده پزشکان و بیش از ۷۰ درصد برعهده پرستاران است باید افراد همواره قدردان زحمات تلاشگران عرصه سلامت باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش و توطئه دشمنان جلوگیری از برپایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن امسال است که این توطئه همانند دهه های گذشته با آگاهی، وحدت مردم و تبعیت آنان از رهبری معظم شکست خواهد خورد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: در سخنان اخیر مقامات آمریکا مکررا عنوان شده است که باید انقلاب اسلامی سرنگون و این نظام تغییر کند به طوریکه نباید این انقلاب به جشن چهلمین سالگرد خود دست یابد.

امام جمعه زاهدان افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالی که همه دشمنان به همراه کشورهای مرتجع منطقه قصد براندازی آن را دارند باید باشکوه تر و بهتر از سالهای قبل برگزار شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از آنجایی که نبرد این دوره نبرد اراده یزیدی با اراده حسینی است ایران اسلامی در این دوره باید با صلابت از گذشته بدرخشد.

 

برگرداندن منافقان به عراق توطئه جدید استکبار

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام مقامات عراقی همزمان با خارج شدن نظامیان آمریکایی از این کشور، آمریکا اخیرا برخی عناصر منافقین را به عراق منتقل کرده و در آنجا آنان را آموزش داده و مسلح می کند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه سال ۹۵ منافقان به طور کامل از عراق خارج شدند افزود: جبران سرخوردگی اعضای منافقان، ایجاد پرستیژ برای این گروه، جلوگیری از فرسایشی شدن گروه و استفاده از اعضای گروه برای تحقق اهداف خود در منطقه از جمله مهمترین اهداف این اقدام آمریکا در بازگرداندن گروهک منافقین به عراق است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: همچنین اخراج دیپلمات های ایرانی از برخی کشورها نشان دهنده این است که منافقان نقش سوژه ای را برای آمریکا بازی می کنند و ابزار دست آنان هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: همچنین ایجاد اختشاش در ۲۲ بهمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف آمریکایی ها از بازگرداندن منافقان به کشور عراق آن هم در نزدیکی مرز ایران است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.