امام جمعه زاهدان گفت: امروزه مهم‌ترین عواملی که جامعه ایرانی را تهدید می‌کند تهاجم فرهنگی و تفرقه است.

تهاجم فرهنگی و تفرقه مهمترین عامل تهدید برای جامعه اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روز شنبه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم است که در زمان عزیمت این بانو از مدینه به سمت ایران بسیاری ایشان را همراهی کردند و وجود مبارک حضرت معصومه وحشت به دل حکومتی‌ها می‌انداخت زیرا ایشان مدافع به حق امامان معصوم بودند.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) را مسموم کردند که ایشان به اطرافیان گفتند من را به قم ببرید که آنجا محل شیعیان ما است، ایشان وارد قم شده و به مدت هفده روز در بستر بیماری بودند که بعد از این مدت چشم از جهان فروبست و امروزه قبر مبارک بی بی در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد.

خطیب جمعه زاهدان افزود: از آن زمان تا به امروز شهر قم به برکت وجود این بانوی بزرگ اسلام مردم روی اوردن به سمت این شهر و قم شده یکی از بزرگترین شهرهایی که برای اسلام محمدی و فاطمی تبلیغ شده است.

سلیمانی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه گفت: بزرگترین خطری که امروز ایران اسلامی را تهدید میکند، تحریم، جنگ، بمب هسته ای و این طور مسائل نیست بلکه مهم‌ترین عواملی که جامعه ایرانی را تهدید میکند تهاجم فرهنگی و تفرقه است.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: در هفته وحدت دیدیم که بسیاری مهمان های خارجی و سفرای کشورهای اسلامی میهمانان رهبری انقلاب بودند، این درحالی است که در گوشه‌ای از کشور عزیزی، تعدادی از برادران و علمای اهل سنت را به قتل می‌رسانند به جرم اینکه برای وحدت تبلیغ میکنند.

وی ادامه داد: ما در ایران اسلامی شیعه و سنی نداریم ما وحدت داریم بلوچ، ترکمن و فارس نداریم همه ما ایرانی هستیم و علاقمند به ملیت و حکومت و رهبری و علاقه‌مند به این نظام هستیم اما دشمن همیشه آماده برای تفرقه است و میخواهد با تفکر ددمنشانه خود مردم را نابود کند.

سلیمانی افزود: همه ما ایرانی هستیم و همه ما از یک امنیت بهره میبریم و همه ما در یک حکومت زندگی میکنیم اما عده‌ای می آیند با قتل یک انسان پاک رابطه بین دو مذهب را خدشه‌دار می‌کنند و میخواهند بین دو مذهب شکاف بیاندازند.

امام جمعه زاهدان در پایان عوامل تفرقه‌انداز بین مذاهب اسلامی را محکوم کرد.

انتهای پیام/س

خطبه های نماز جمعه زاهدان

برچسب ها: نماز جمعه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار