سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه انار؛

مشکلات معیشتی مردم دردستورکار دولتمردان قرارگیرد

امام جمعه انارگفت:اساسی‌ترین کار برای مسئولان دولتی رسیدگی به معیشت مردم و رفع مشکلات طبقات ضعیف میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در مراسم نمازجمعه این هفته این شهر گفت:سردمداران آمریکایی احمق‌های درجه یکی هستند که نه تهدید شان و نه قولشان و نه امضای شان اعتبار نداشته و ندارد و مسئولان نباید به آن‌ها اعتنا کنند.

امام جمعه شهرستان انار به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:چهل سال تجربه و چهل سال دستاورد‌های عظیم برای انقلاب اسلامی افتخاری بس بزرگ است.
وی افزود:کشور ایران در زمان پهلوی به محل تاخت و تاز آمریکایی‌ها تبدیل شده بود و رژیم پهلوی با رژیم صهیونیستی در جنگ با کشور‌های اسلامی همکاری بسیار تنگاتنگی داشت.
حجت الاسلام منتظری تصریح کرد:ایران در دوران رژیم پهلوی به عنوان یک پایگاه نظامی برای آمریکایی‌ها و ارتش ایران در دست مستشاران آمریکایی بود.
وی افزود:شاه ایران آنقدر ضعیف و زبون و خوار بود که برای تعیین یک نخست وزیر باید از آمریکا اجازه بگیرد.
امام جمعه شهرستان انار گفت:رژیم پهلوی بدترین فشار‌ها را به مردم و مبارزین انقلاب می‌آورد، ولی در مقابل سفیران آمریکا و انگلیس مثل یک عبد ذلیل خاضع و خاشع بود.
وی بیان داشت:خیانت‌ها و فساد‌های شاه و اطرافیانش، فساد‌های مالی و بزرگترین رشوه‌ها و بدترین دست اندازی‌ها و فساد‌های جنسی، ترویج اعتیاد، مواد مخدر و بی بندوباری‌ها بود که کاسه صبر ملت ایران را لبریز کرد و موجب قیام ملت ایران در سال ۱۳۵۷ شد.
وی گفت:حضرت زینب در بالاترین درجه ایمان به خداوند و صاحب علم و دانش بیکران اهل عبادت وشب‌زنده‌داری، وارث شجاعت و شهامت حیدری و آراسته به زیور حجاب و عفاف بود.
وی تاکید کرد:حضرت زینب پرستاری دلسوز و مهربان برای مادر مظلومه اش، پدر بزرگوارش، امام حسن مجتبی، امام سجاد و اسرای کربلا بود و پرستاران سخت کوش و گرانقدر کشور ما به چنین بانویی اقتدا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

مشکلات معیشتی اقشارضعیف مدنظر دولت باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.