سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی از شرکت‌های بیمه/دستگیری ۴۰ متهم

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام یک باند کلاهبرداری خبر داد و گفت: اعضاء این باند ۷ نفره از طریق تصادفات ساختگی ۱۵ میلیارد ریال از برخی شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار "مسعود خرم نیا" فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری با موضوع تصادف ساختگی و کلاهبرداری از برخی شرکت‌های بیمه، با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با هماهنگی قضائی یکی از متهمان اصلی با چندین فقره سابقه کیفری شناسایی و در شهرستان "مهاباد"دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:در تحقیقات صورت گرفته، متهم صراحتا به همدستی اشخاص دیگری که اقدام به صحنه سازی تصادف و اخذ دیه از برخی شرکت‌های بیمه می‌کردند، اعتراف کرد.

سردار "خرم نیا" یادآور شد: با هدایت متهم، نسبت به شناسایی سایر همدستان وی اقدام و طی یک عملیات غافلگیرانه، تعدادی از کلاهبرداران و کارگردانان صحنه تصادفات ساختگی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به ۷۰ فقره تصادف ساختگی در شهرستان‌های ارومیه، نقده و مهاباد اعتراف کرده اند، تصریح کرد: موضوع بلافاصله به شرکت‌های بیمه اعلام تا از پرداخت وجه به زیان دیدگان خودداری و در اسرع وقت اقدام به طرح شکایت نمایند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان ضمن اینکه مبلغ کلاهبرداری را ۱۵ میلیارد ریال ارزیابی کرد، افزود: در این راستا ۴۰ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/م
 

کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی از شرکت‌های بیمه

برچسب ها: پلیس ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.