سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رهبر معظم انقلاب:

غربی های مدعی حقوق بشر عامل کشتار مردم بی دفاع یمن هستند/استکبار جهانی جرات عرض اندام در برابر عظمت ایران ندارد

مشاور مقام معظم رهبری در نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: غربی ها با به خاک و خون کشاندن مردم بی دفاع یمن، عراق و سوریه داعیه حقوق بشر دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر غلام حسین دربندی  مشاور مقام معظم رهبری در نشر ارزش های دفاع مقدس  روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت فتح میمک گفت: هدف استکبار جهانی از ایجاد جنگ در مناطق مختلف دنیا تسلط بر ممالک، چپاول و غارت دیگر کشورها است.

وی افزود: اما ایران اسلامی به لطف رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح، وفاداری مردم به نظام و حضور خودجوش آنها در صحنه های حساس انقلاب و هوشیاری مسئولان، استکبار جهانی قدرت و جرات عرض اندام را در برابر عظمت ایران اسلامی ندارد.

امیر دربندی با اشاره ایام دفاع مقدس یادآور شد: به فرموده امام راحل رزمندگان ایرانی ابهت پوشالی شرق و غرب را در هم شکسته و بر استکبار چیره و موجب شکست عراق و حامیان ابرقدرتش شدند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سند افتخار ایران اسلامی تا همیشه تاریخ است، تاکید کرد: رزمندگان ایرانی تربیت یافته مکتب شهدا و دانش آموخته قیام عاشورا بودند و با تاسی از شهدای کربلا بدون هیچ ترس و هراسی به مصاف دشمن دون رفتند‌.

مشاور مقام معظم رهبری در نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی به جهانیان اثبات کرد که ایران بدون اتکا به کشورهای بیگانه توان مقابله با دشمنان و انجام عملیات های گسترده نظامی و دفاعی را دارد و در دفاع مقدس قوای ایرانی برخلاف رژیم بعث عراق از کمک و حمایت هیچ کشور یا نهاد بین المللی برخوردار نبود و فقط به امدادهای غیبی الهی، نیروی ایمان، خودباوری و رشادت رزمندگان غیور متکی بود.

امیر دربندی افزود: عراق در جنگ علیه ایران از فاکتورهایی همچون تبلیغات گسترده رسانه ای، تسلیحات و تجهیزات جنگی و اطلاعات شبکه های جاسوسی چون اسرائیل و گروهک های مجاهدین برخوردار بود و با اینکه همه وزنه ها و معادلات جهانی به سود رژیم بعث و حامیانش بود اما رشادت و از خودگذشتگی و مقاومت رزمندگان ایرانی سرنوشت جنگ را تغییر داد.

عملیات بازپس گیری میمک سال 59 با همکاری عشایر ایل خزل و قوای نظامی ارتش صورت گرفت.

انتهای پیام /ب

صحبت های مشاور مقام معظم رهبری در نشر ارزش های دفاع مقدس در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.