سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

استاندارد شاهراه اصلی در بعد کیفیت و نیاز همیشگی جامعه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید در حوزه کیفیت مطابق با نظر استاندارد پیش رویم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، استاندارد نیاز همیشگی جامعه است اظهار داشت: همه ما باید در حوزه کیفیت مطابق با نظر استاندارد پیش رویم.

وی با اشاره به شرایط تحریم، افزود: در شرایط تحریم، نیاز ما به استاندارد بیش از پیش است چرا که سلامت و ایمنی جامعه، دغدغه همه مسئولان است و هیچ جبری به کوتاه آمدن از استاندارد نداریم.

وی استاندارد را شاهراه اصلی در بعد کیفیت دانست و گفت: اهتمام مسئولان این سازمان برای ارتقای جایگاه سازمان و تصویب قانون جدید ستودنی است.

نیره پیروزبخت، ریاست سازمان ملی استاندارد ضمن تقدیر از تلاش کلیه نمایندگان  مجلس در تصویب قانون جدید سازمان ملی استاندارد، اظهار داشت: طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد که به سازمان ملی استاندارد ابلاغ شده است، گام مهمی در جهت تحقق سیاست‌هایی کلی اقتصاد مقاومتی بوده و امیدواریم با اجرای این قانون و باور بر اینکه " استاندارد کلید توسعه اقتصادی کشور است" گام‌های بلندی برای تحول نظام استاندارد سازی کشور و مدیریت کیفیت برداشته شود.

وی  با اشاره به اینکه شاخص‌های کیفی سازمان ملی استاندارد ایران در برخی موارد بالاتر از مشابه آن در کشور‌های اروپایی است، افزود: ارتقای رتبه ایران از رتبه سی و دوم به بیست و دوم در بین ۱۶۳ کشور عضو ایزو (سازمان جهانی استاندارد) موفقیتی بود که نشان دهنده قابلیت‌های جهانی سازمان ملی استاندارد است.

انتهای پیام/ز

 

طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.