سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

ابزار و فضا‌های خلاقانه در پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی اردبیل استفاده شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ابزار و فضا‌های خلاقانه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان دانش آموزی اردبیل استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: باید از مسیرها، ابزار و فضا‌های خلاقانه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان دانش آموزی استان اردبیل استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: اساسی‌ترین وظیفه و مأموریت سازمان دانش‌آموزی زمینه‌سازی درجهت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و کار‌های تشکیلاتی است و سازمان دانش آموزی بایستی استفاده از ابزار‌ها و فضا‌های خلاقانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند در قالب فعالیت‌های گروهی خود را با اجتماعی که در آن زندگی می‌کنند سازگارتر کنند بنابراین دانش‌آموزان باید با انواع مهارت‌های اجتماعی در قالب توانایی‌های فردی و اجتماعی آشنا شوند و نیز استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در آموزش مهارت‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

ناصری یکی دیگر از مهمترین نقش سازمان را تربیت اجتماعی دانش آموزان قلمداد نموده و خواستار افزایش اعضا و گروه‌های پیشتازان سازمان دانش آموزی در سطح استان شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشمند تشکیلات دانش‌آموزی خواستار افزایش مدارس تشکیلاتی و حضور موثر دانش آموزان پیشتاز در برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ایجاد راهکار‌های خلاقانه در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان دانش آموزی شد.

مصطفی کافی افزود: استقبال اولیای دانش‌آموزان از کار‌های گروهی و تشکیلاتی در سطح استان بسیار بی‌نظیر و شایسته تشکر و قدردانی است.


انتهای پیام/ح

افزایش اعضا و گروه‌های پیشتازان سازمان دانش آموزی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.