سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام جمعیت عمل اسلامی بحرین در بیرجند:

انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید برای آن هزینه کرد

دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با بیان اینکه این انقلاب ادامه دارد،گفت:باید برای بقای انقلاب و نظام اسلامی تلاش بسیار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،شیخ عبدالله صالح  قائم مقام جمعیت عمل اسلامی بحرین در بیرجند در همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجند گفت:انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید برای آن هزینه کرد.

وی افزود:از زمانی که انقلاب شکل گرفت همه در ایران و کشور‌های دیگر نیز از این انقلاب بهره بردیم، زیرا قبل از انقلاب همه از رفتن به مساجد و حجاب منع می‌شدند، اما انقلاب سبب امنیت شد.

شیخ عبدالله صالح با بیان اینکه ۴۰ سال از این انقلابی که خون‌های زیادی برایش ریخته شد و تلاش‌های زیادی برای آن اتفاق افتاده است می گذرد،افزود:در این ۴۰ سال جنگ‌های داخلی بین ولایت و حکومت و جنگ هشت ساله از طرف بعثی‌ها تحمیل شد که در تمام این مشکلات و سختی‌هایی که وجود دارد پیروز و سربلند خارج شدیم.

قائم مقام و دبیر کل جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: ارزش  انقلاب این است که اگر این انقلاب را نداشتید درست است که مشکلات زیادی را داشتیم، اما خیلی جان‌ها و مال‌های خود را از دست می‌دادند، زیرا قطعا زیر سلطه استکبار بودیم.

وی با بیان اینکه در چهره شما  ایرانیان آرزو‌های بلندی را می‌بینم، افزود: این انقلاب ادامه دارد  تا به رهبری امام خامنه‌ای  به دست امام زمان برسد و ما امروز در نعمت بزرگی هستیم و آن نعمت این است که جمهوری اسلامی را داریم و باید هرچه داریم خرج کنیم تا این نظام بماند.

سید حسن حاج یحیی از فعالان فرهنگی شهرک فوعه کفریا کشور سوریه گفت: ما در سوریه و لبنان و بحرین پیروز شدیم و دشمن فهمیده است که دیگر در جنگ نظامی نمی‌تواند بجنگد.

وی با بیان اینکه شما امروز نباید فریب دشمنان را بخورید، افزود:  امروز چیزی که مانده است جنگ اقتصادی و فرهنگی است و باید مبارزه کنیم.

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا گفت: رسانه و تفرقه دو سلاحی بود که علیه ما در سوریه استفاده کردند، زیرا رسانه همان شبکه الجزیره بود که اخبار دروغ تفرقه و آشوب را پخش می‌کرد و مردم ما این فریب را خوردند دولت بعد از ۵ ماه توضیح داد که شبکه الجزیره با یک عکس این موج رسانه‌ای را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ما فریب سخنان دروغین رسانه الجزیره را  خورده  و باور و گروه‌های زیادی تفکیک شده اند و نمی‌دانند با چه کسی می‌جنگند،افزود: ما قبل از جمهوری اسلامی ایران این مقدار شجاع و توانمند نبودیم، اما مردم در این فرصت چهار ساله جنگ ساکت نماندند و عزاداری‌های خود را برگزار کرده و این قدرت و پشتوانه از مردم و ولایت فقیه ایران است.

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا گفت: از همه شما خواهشی دارم و آن این است که  از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کنید.

وی با بیان اینکه قبل از جمهوری اسلامی ایران شجاع و توانمند نبودیم، گفت: قوت و شجاعت مردم سوریه از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/غ

شجاعت مردم سوریه از انقلاب اسلامی ایران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.