سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام:

هزینه کردن در عرصه فرهنگ را سرمایه گذاری می‌دانم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تربت جام گفت: با حضور جدی در حوزه فرهنگ هزینه کردن برای هنرمندان را سرمایه گذاری می‌دانم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین حیدر بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در جمع خبرنگاران گفت: با گزارش دادن از اداره و عملکرد آن به شدت مخالفم، بلکه نظرات جامعه هنری شهرستان برایم اهمیت دارد و اداره ارشاد خانه هنرمندان است.

وی ادامه داد: هیچ باجی به هیچ دستگاه و فردی نخواهم داد و تعامل سازنده‌ای با دستگاه‌ها دارم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: قلم‌ها بسیار اثر بخش و ماندگار است مردم را با حقوق خودشان آشنا و مطالبه گر کنید و توقعات مردم را به درستی به تصویر بکشید.

حسن حیدربیگی افزود: در راستای گسترش و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری یکی از کار‌های مهم ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگی و سینمایی پیگیری مجدد فعالیت تنها سینمای تربت جام بود که با تعاملی که با شهرداری صورت گرفت بالاخره کمیسیون نظرش را داد و فعالیت سینما پس از ۲۵ سال وقفه و بهسازی ساختمان توسط شهرداری در دهه فجر امسال فعالیت خود راتوسط پیمانکارمجدد آغاز می‌شود وآرزوی دیرینه مردم منطقه برآورده خواهدشد.

وی ادامه داد:عملیات ساختمانی پژوهشکده موسیقی پس از یک دهه وقفه با اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان از یکماه قبل شروع شده و امیدواریم سال آینده مورد بهره برداری قرارگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: توسعه، اعتلا و گسترش فعالیت‌های قرآنی و خادمان قرآنی، برپایی نمایشگاه و جشنواره قرآنی، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن در دهه فجر از جمله برنامه‌های ارشاد اسلامی است.

حیدر بیگی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان تربت جام پایتخت موسیقی مقامی و بازیی‌های آئینی است و در حوزه موسیقی مقامی و بازیی‌های آئینی قدمت بالایی دارد.

انتهای پیام //ز. ج


شهرستان تربت جام پایتخت موسیقی مقامی و بازیی‌های آئینی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.