سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار لرستان:

دبیرخانه زلزله در استان لرستان فعالیت خود را آغاز کند

معاون استاندار لرستان گفت: دبیرخانه زلزله در استان لرستان فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد مرادپور،معاون استاندار لرستان گفت: دبیرخانه زلزله در استان لرستان فعالیت خود را آغاز کند.
احمد مرادپور اظهار داشت: خیلی از مشکلات ساخت و ساز‌ها قابل پیشگیری است از این رو با استفاده از مصالح مرغوب می‌توان بخشی از این خسارت‌ها را کاهش داد.

وی با اشاره به سیلاب لرستان افزود: در سیل اخیر ساختمان‌های که دچار مشکل شده بودند، واحد‌های بودند که در مسیر رودخانه قرار داشتند.

معاون عمرانی استاندار لرستان استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد را مهم برشمرد و عنوان کرد: باید صلاحیت آزمایشگاه‌های کیفیت بتن در استان بازنگری شود؛ نقش زمین شناسی باید پررنگ‌تر باشد و کار‌هایی که انجام می‌شود خروجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جایگزینی و استفاده از بتن به جای آسفالت باید در دستور کار قرار بگیرد تصریح کرد: شناسایی و مشخص شدن گسل‌ها مهم و ضروری است و باید دبیرخانه زلزله در استان فعالیت خود را آغاز کند.

مرادپور گفت: باید گسل‌های شهر‌های خرم آباد، دورود و بروجرد مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد، همچنین بازنگری و صلاحیت تولیدکنندگان شن و ماسه، بتن آماده و آسفالت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

دبیرخانه زلزله در استان لرستان فعال شود

برچسب ها: استانداری ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.