سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خبر داد؛

آزمون انتخابی تکنسین‌های اورژانس برای اعزام به عتبات در سال ۹۸

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی تخصصی ویژه انتخاب تکنسین‌های اورژانس برای اعزام به عتبات عالیات در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی حلی ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه از ابتدای سال فراخوان حضور تکنسین‌های اورژانس در تیم‌های اعزامی هلال احمر به عتبات، اعلام و تاریخ آزمون مشخص شد، اظهار کرد: با برگزاری آزمون کتبی و شفاهی، نیرو‌های اورژانس مورد نیاز برای اعزام به عتبات عالیات در یکسال آینده انتخاب می‌شوند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اظهار کرد: این مرکز هر ۱۷ روز یک تیم درمانی شامل پرستار خانم و آقا، تکنسین اورژانس، تکنسین دارو، نیروی آزمایشگاه، نیروی خدمات، بهداشت محیط، پزشک عمومی خانم و آقا و پزشک متخصص به عتبات اعزام می‌کند که در هر اعزام ۶ تکنسین اورژانس حضور دارند و به طور متوسط ماهانه ۱۲ نفر و طی ۱۰ ماه ۱۲۰ تکنسین اورژانس از طرف مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران به دو شهر نجف و کربلا اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب نیرو‌های اورژانس در ایام اربعین متفاوت خواهد بود، افزود: ادامه همکاری در ایام اربعین با دوستانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند بر مبنای ارزشیابی تکنسین‌ها در عتبات انجام شده و دیگر آزمونی برای این ایام نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.