سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشکده سلامت، ایمنی، محیط‌زیست و طب محیطی در بوشهر ایجاد می‌شود

شورای گسترش وزارت بهداشت به منظور توسعه پایدار و توجه به ایمنی انسان، محیط کار بهداشتی و احترام به محیط‌زیست، با تأسیس دانشکده سلامت، ایمنی، محیط‌زیست و طب محیطی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به منظور اجرای طرح تحول در آموزش و با توجه به واگذاری مأموریت ویژه توسعه دانش و ایمنی مرتبط با محیط‌زیست به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با تأسیس دانشکده سلامت، ایمنی، محیط‌زیست و طب محیطی (HSEEM) موافقت کرد.

دکتر سعید کشمیری افزود: با توجه به وجود تأسیسات عظیم انرژی در استان بوشهر این دانشکده قصد دارد در قالب سیاست‌ها و مأموریت دانشگاه، برای توسعه محور‌های سلامت، امنیت، محیط‌زیست، افزایش تولید، کاهش هزینه‌ها، رشد بهره‌وری کارگاهی، صنعتی یا سازمانی و ملی با ایجاد رشته‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در حوزه آموزش و اجرای طرح‌های پژوهشی قدم بردارد.

وی بیان کرد: رشته‌های بهداشت حرفه‌ای، HSE، سم‌شناسی، طب کار و طب محیطی، تهویه صنعتی، مهندسی صنایع-ایمنی صنعتی، ارگونومی و سایر رشته‌های مرتبط می‌توانند در این دانشکده آموزش داده شوند.

انتهای پیام/ک

موافقت با ایجاد دانشکده سلامت، ایمنی، محیط‌زیست و طب محیطی در بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.