سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان خبر داد؛

بهرمندی ۳۷ هزار خانوار بندرعباسی از گازکشی تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان از افزایش خانوار‌های بهرمند از گازکشی تا پایان امسال خبر داد.

فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت:پیش بینی می‌شود تا پایان سال تعدا خانوار‌های بهرمند از گازکشی در بندرعباس به بیش از ۳۷ هزار خانوار برسد.
وی افزود: درحال برای ۲۲ هزار و ۱۶۵ خانوار در بندرعباس گاز رسانی شده  است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: اجرای طرح گاز رسانی به مشترکان خانگی از سال ۱۳۹۱ در هرمزگان آغاز شد ه. است و قرار است گاز رسانی به محلات بندرعباس طی ده مرحله انجام شود.

حمزوی بااشاره به پایان انجام مرحله یک و دو گاز رسانی در بندرعباس گفت: مرحله چهارم و پنجم عملیات گازرسانی در بندرعباس د. رحال اجرا است که پیشبینی می‌شود تا پایان امسال تکمیل شود.

وی افزود: مرحله هفتم گازرسانی نیز از اوایل سال آینده اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز گفت: عملیات گازرسانی مرحله چهارم شامل محلات شهرک طلاییه، سجادیه، امام رضا (ع)، شهرک اندیشه، نیایش و نور و مرحله پنجم شامل شهرک توحید، پگاه، بهشت بندر، داماهی، زعفرانیه و الهیه جنوبی در شهر بندرعباس مشمول ۱۵ هزار خانوار می‌شود.

فواد حمزوی افزود: با پایان مرحله چهارم و پنجم طرح گازرسانی بیش از ۳۷ هزار خانوار بندرعباسی از مزایای گازکشی بهرمند می‌شوند.

وی گفت: اکنون شهر‌های رودان، درگهان، بستک، بندرخمیر، بندرعباس وقشم و پارسیان درحال گازرسانی هستند و حاجی آباد هم به طور کامل زیر پوشش شبکه گاز رسانی است.

مدیر عامل شرکت گاز گفت:پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۰ همه شهر بندرعباس گازرسانی شود.

حمزوی افزود: در مرحله اول، دوم و سوم گازرسانی بندرعباس، گلشهر جنوبی تا خیابان صمدو و شهرک پیامبر اعظم، شهرک نبوت و الهیه شمالی گازرسانی شدند.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های گاز رسانی، تامین گاز ایمن و مستمر، کاهش هزینه‌های تهیه گاز و خطر پذیری پایین از مهم‌ترین مزایا و اهداف اجرای این طرح در استان هرمزگان  است.

انتهای پیام/ر


پیش بینی پایان عملیات گازرسانی به شهر بندرعباس تا سال ۱۴۰۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.