سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت کشت پیاز در جنوب کرمان

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: کشت و تولید پیاز بهاره جنوب کرمان در سطح یکهزار و ۷۰۰ هکتار و تولید ۹۴ هزار و ۵۰۰ تن هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فرامرز رستگاری مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در زمینه برنامه‌ های ابلاغی وزارت جهادکشاورزی به منظور افزایش ضریب خوداتکایی محصولات استراتژیک و اساسی، با سطح کاشت موجود، میزان محصول تولیدی بیش از برنامه و کشش بازار داخل در زمان و موعد مقرر خواهد بود از این رو کشاورزان از کشت این محصول پرهیز کنند.

رستگاری تصریح کرد: با توجه به سطح کاشت و تولید در استان‌ های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس افزایش تولید بیش از برنامه تعیین شده موجب همپوشانی برداشت و در نهایت عرضه بالا در زمان کوتاه و افت قیمت بازار می شود که عامل زیان مالی برای کشاورزان خواهد بود.

وی افزود:سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب را زیر پوشش دارد.

با تاکید سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ،کشاورزان منطقه جنوب با توجه به منقضی شدن تاریخ کاشت پیاز و تحقق کشت به میزان 30 درصد بیش از برنامه ابلاغی از ادامه کشت این محصول خودداری کنند.


انتهای پیام /س

 

تحقق کشت پیاز به میزان 30 درصد بیش از برنامه ابلاغی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.