سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشر آثار دینی توسط فرهیختگان فرهنگی در جامعه بسیار تأثیر گذار است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت:نشر آثار دینی توسط فرهیختگان فرهنگی در جامعه بسیار تأثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین محبی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در همایش بزرگ فرهیختگان انتظامی استان آذربایجان غربی گفت:این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یکی از رسالت‌های مهم و اصلی نخبگان و فرهیختگان فرهنگی هر جامعه گفتمان سازی و تبیین اصول و آرمان‌های حاکم است، برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه  هدف از برگزاری همایش فرهیختگان فرهنگی این است که یک هم اندیشی و همفکری برای مجموعه فرهنگی ناجا داشته باشیم و گفت: در این راستا نیاز به فرهنگ سازی، باور سازی و رفتار سازی است.

حجت الاسلام و المسلمین محبی تصریح کرد: فرهیختگان فرهنگی از مصادیق عینی و بارز امنیت هستند و دشمنان این مرز و بوم به دنبال حذف معنویت در کشور‌ها هستند و نشر آثار دینی و اهل بیت توسط فرهیختگان فرهنگی در جامعه بسیار تأثیر گذار است.
 
این مقام انتظامی در بیان کرد: بر اساس تجربیات قطعا فرهیختگان فرهنگی فضای معنوی را در بین کارکنان ایجاد کرده و باعث افزایش توان کارکنان نیروی انتظامی در مواجهه با مأموریت‌های سنگین و حساس شده و انتظاری که هست فرهیختگان مطالب را در حوزه‌های مختلف تخصصی‌تر دنبال کرده و آموزش دهند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری همایش بزرگ فرهیختگان انتظامی استان آذربایجان غربی

برچسب ها: پلیس ، اخبار اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.