سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز شهرستان مهاباد به ایستگاه آتش نشانی جدید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: مهاباد، به ایستگاه آتش نشانی جدید نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: هم اکنون این شهرستان دارای سه ایستگاه آتش نشانی بوده که برای پوشش تمام نقاط شهر و رسیدن به موقع به محل حادثه نیازمند احداث چهارمین ایستگاه است.

وی افزود: این سازمان دارای یک ایستگاه مرکزی در خیابان ساحلی، ایستگاه شماره یک در محله باغ شایگان و ایستگاه شماره دو در پایانه مسافربری بوده که بر این اساس به یک ایستگاه دیگر در منطقه شرق و محله‌های دانشگاه آزاد و کوی زیبا نیاز است.

احمدی گفت: بر اساس استاندارد سازمان آتش نشانی، برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه لازم است که اکنون شهرمهاباد با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستا‌های نزدیک به شهر برای پوشش کامل نیاز به ایجاد یک ایستگاه دیگر دارد.

وی افزود: آتش نشانی مهاباد ۴۸ نفر نیروی عملیاتی و شش نفر نیروی اداری دارد که به صورت دو شیفت ۲۴ ساعت مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهابادگفت: هم اکنون آتش نشانی مهاباد دارای دو دستگاه خودرو سبک و پنج دستگاه خودرو سنگین عملیاتی است و دو دستگاه خودرو جدید نیز خریداری و برای تجهیز و نصب امکانات مورد نیاز به اصفهان منتقل شده است.

انتهای پیام/ج

سازمان آتش نشانی شهرستان مهاباد به ایستگاه آتش نشانی جدید احتیاج دارد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.