سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خبر داد؛

فارس، رتبه سوم کشور در جذب اعتبارات بودجه/وجود بیش از ۲ هزار طرح نیمه تمام در فارس

فارس، رتبه سوم کشور را در جذب اعتبارات بودجه سال ۹۸ به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساسان تاجگردون رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در نشستی پیرامون بودجه استان فارس در سال ۹۸ گفت: در بودجه ۹۸ برای اعتبارات عمرانی استانی ۶۳۳ میلیارد تومان و برای اعتبارات ملی عمرانی هزار و ۸۴ میلیارد تومان لحاظ شده است.

وی افزود: حمایت از معیشت عمومی و عدالت اجتماعی، تقویت انضباط بودجه‌ای و حمایت از تولید و اشتغال از ویژگی‌های لایحه بودجه ۹۸ است.

تاجگردون با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی برای سال ۹۸ استمرار دارد، ادامه داد: علاوه بر آن همسان سازی حقوق بازنشستگان و افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان نیز مد نظر است.

وی اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های زیاد، دستگاه‌های اجرایی باید در هزینه‌های جاری مانند برق، آب، ماموریت‌ها و نظیر آن صرفه جویی کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: اعتبارات سال آینده به طرح‌های با اولویت و درصد پیشرفت بالا اختصاص می‌یابد.

تاج گردون در خصوص نرخ رشد درآمد در کشور بیان کرد: نرخ رشد درآمد در کشور از ۹۶ هزار ۹۰۰ میلیارد تومان به ۱۱۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ رسیده است.

وی افزود: درآمد فارس هم از دو هزار ۵۹۶ میلیارد تومان سال جاری به ۳ هزار و ۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس ادامه داد: هزینه عمومی فارس در سال جاری ۶۰۰ میلیارد تومان به ۷۴۰ میلیارد تومان افزایش داشته که ۲۲ و ۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام در فارس وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۵۹ طرح ملی و دارای مشخصه در بخش عمرانی لایحه است.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.