سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۰۰ میلیونی مکمل‌های ورزشی قاچاق در ساری

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۵۰۰ میلیون ریالی مکمل‌های ورزشی قاچاق در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری درسال «حمایت از کالای ایرانی» در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق کالا‌های سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مکمل‌های ورزشی قاچاق فعالیت گسترده دارند، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: با شناسایی متهمان به قاچاق کالا و محل دپوی این کالا‌ها با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی تعداد زیادی از این مکمل‌ها و پودر‌های بدن سازی که در بین کالا‌های مجاز جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ ساداتی از کشف ۴۱۹ قوطی پودر بدن سازی به وزن ۴۷۷ کیلوگرم و ۱۴ هزار و ۹۷۰ عدد انواع قرص و مکمل‌های ورزشی خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که کلیه این اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ا

مکمل‌های ورزشی قاچاق در ساری کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.