سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان؛

بهره برداری از ۱۳ دی کلینیک در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت:در طول سال جاری ۱۳ دی کلینیک در استان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جواد اقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سلماس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان  برگزار شد، گفت: این استان با انجام اقدامات زیرساختی در  پنج سال گذشته در جمع  ۹ دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور قرار گرفته است و روند توسعه زیرساختی نیز همچنان ادامه دارد.
 
جواد آقازاده افزود: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان، مشکلات زیرساختی بسیاری در حوزه‌های بهداشتی و درمانی وجود داشت که در این مدت، اقدامات قابل توجهی برای حل آن‌ها انجام شده که احداث و توسعه چندین بیمارستان و راه اندازی صد‌ها مرکز بهداشتی در شهرستان‌های مختلف از جمله آن ها است.
 
وی اضافه کرد: علاوه بر آن در این مدت در شاخص‌های بهداشتی گوناگون از جمله مرگ و میر مادران باردار، مرگ و میر کودکان زیر یک سال، توسعه خدمات در مناطق محروم و حواشی شهر و همچنین ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها رتبه آذربایجان غربی بهبود یافته است.
 
آقازاده گفت:خرید و راه اندازی سی تی اسکن سلماس در اولویت قرار دارد و به محض تحویل دستگاه به دانشگاه علوم پزشکی نسبت به راه اندازی آن اقدام خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه درطول سالجاری ۱۳ دی کیلینک درشهرستان‌های استان مورد بهره برداری قرار گرفته است،افزود: درشهرستان سلماس نیز در دی کیلینک در دهه فجر  افتتاح می شود  که برای این مرکزدرمانی سه میلیارد دویست میلیون تومان هزینه شده است.
 
وی افزود:همزمان با این طرح مرکز جامع سلامت مرحوم صمدزاده و مرکز خیریه بهداشتی و درمانی روستای سلطان احمد نیز افتتاح می شود.
 
وی اشاره کرد:برای تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان درسفراخیر بیست میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است وبقیه طرح‌های درمانی وبهداشتی نیمه تمام این شهرستان تا شش ماهه اول سال اینده به بهره برداری خواهند شد.
انتهای پیام/م
 

سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به سلماس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.