سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قشقایی در پی انتقام گیری از نماینده کرمان

قشقایی شیراز دور برگشت دسته یک فوتبال را با بازی مقابل مس رفسنجان آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۸ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم قشقایی شیراز، از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه به مصاف میزبان خود مس رفسنجان می‌رود.

قشقایی شیراز در پایان دور رفت این رقابت‌ها با شش برد، ۴ تساوی، پنج شکست و ۲۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و مس رفسنجان هم با تنها ۲ برد، پنج تساوی، هشت شکست و یازده امتیاز، در مکانی بهتر از پانزدهمین جای نگرفته و هدف این تیم برای دور برگشت فرار از انتهای جدول لیگ دسته یک خواهد بود.

مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با تمهیداتی که در تعطیلات نیم فصل اندیشیدیم تیم به آمادگی کامل برای حضور در دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال رسیده و سهیل نیکنام، علی مصلی نژاد و مهرداد جماعتی بازیکنانی بودند که قشقایی اضافه شدند.

وی افزود: برای نیم فصل دوم کار به مراتب مشکل تری در پیش داریم چرا که تیم‌ها شناخت بهتری از ما دارند با اینحال به دور برگشت بسیار امیدوارم و با تلاش بازیکنان إن شااله نتیجه بهتری حاصل گردد و دل هواداران را شاد کنیم.

قشقایی در تعطیلات نیم فصل دو بازی تدارکاتی انجام داد که ابتدا با هفت گل شهرداری فیروز آباد را شکست دادند و سپس ۵-۲ آرمان شیراز را از پیش رو‌برداشتند.

قضاوت دیدار مس رفسنجان و قشقایی شیراز را حسین زمانی و کمک هایش علی الفتی و موسی مه آبادی بر عهده خواهند داشت.

قشقایی شیراز در دور رفت ۴-یک مغلوب مس رفسنجان شد و پس از این دیدار دوران رکود نماینده کرمان نیز آغاز شد و علی سامره سرمربی مس هم از کار برکنار شد.
انتهای پیام/م

قشقایی بدنبال شکست مس رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.