تیم قشقایی در مسابقه‌ای دوستانه، پویندگان تلاش مرودشت را از پیش رو‌برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در تعطیلات نیم فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم قشقایی شیراز برای هرچه بهتر آمادگی بازیکنانش دیداری تدارکاتی با تیم پویندگان تلاش مرودشت که در لیگ دسته ۳ حضور دارد برگزار کرد و با ۲ گل حریفش را مغلوب کرد.

پس از این بازی مهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز در خصوص شرایط تیمش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در نیم فصل نخست جایگاهمان را در میان چهار تیم اول می‌دانستیم، اما اتفاقات بازی‌ها، داوری‌ها و استفاده نکردن از موقعیت‌ها باعث شد در بعضی از بازی‌ها امتیاز لازم را بدست نیاوریم.

وی ادامه داد: چهار روز است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و بازی تدارکاتی را مقابل پویندگان تلاش مرودشت برگزار کردیم تا بازیکنان محک جدی بخورند و قرار است تا در چند روز آینده درباره جذب بازیکنات جدید و تقویت تیم تصمیم گیری کنیم تا با قدرت کامل پا به نیم‌فصل دوم بگذاریم.

سرمربی قشقایی ضمن حمایت هرچه بیشتر مسئولین استانی از تیم قشقایی تصریح کرد: امیدواریم همه مسوولان استان و آن‌هایی که دستی بر آتش دارند این تیم را حمایت کنند، چون قشقایی پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و جایگاه این تیم بالاتر از چیزی است که در نیم فصل نخست به نمایش گذاشتیم و فقط امیدوارم همه نسبت به این موضوع دغدغه مشترک داشته باشند تا شاهد موفقیت روز افزون فوتبال فارس باشیم.

گفتنی است تیم قشقایی در پایان دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با ۲۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و در هفته نخست دور برگشت، پنج شنبه ۲۰ دی ماه رودرروی مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

برتری قشقایی مقابل پویندگان مرودشت در بازی تدارکاتی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.