سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد؛

برنامه ریزی جهت سفر گردشگران عراقی به اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای جذب گردشگران عراقی به استان اردبیل باید برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در این خصوص تصریح کرد: ایران یکی از مقاصد اصلی سفر عراقی‌ها است و لازم است جهت سفر آن‌ها به اردبیل برنامه ریزی شود.
وی افزود: هرچند عمده سفر عراقی‌ها به شهر مشهد است، اما جاذبه‌های متعدد تاریخی، فرهنگی و مذهبی می‌تواند اردبیل را به عنوان مقصد سفر عراقی‌ها تبدیل کند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به سفر متعدد و پراکنده عراقی ها، آژانس‌های مسافرتی ملزم شده اند نسبت به تعریف تور و جذب گردشگران عراقی برنامه ریزی کنند.
فلاحی افزود: اردبیل به دلیل واقع شدن در مرز شمال غرب کشور دروازه ورود اتباع آذری و گردشگران ترکی و عراقی است که لازم است از این امکان نهایت بهره را ببریم.
وی با بیان اینکه این استان به لحاظ امنیت و تنوع جاذبه‌ها یکی از قطب‌های گردشگری کشور است، تصریح کرد: علاوه بر برنامه ریزی جهت رونق سفر اتباع آذری، در برنامه‌های جدید اداره کل رونق سفر گردشگران عراقی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در وضعیت فعلی عمده مسافران و گردشگران خارجی استان تبعه آذری هستند و با این وجود اردبیل مقصد سفر گردشگران کشور‌های آسیایی، اروپایی و آمریکایی است.
انتهای پیام/ح

اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری کشور است

برچسب ها: گردشگری ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.