معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از احیای درب ورودی حمام قدیمی وکیل اردبیل به سمت بازار تاریخی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم لطفی،معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز سه شنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: بازگشایی حمام از سمت بازار قیصریه در سال ۹۱ مطرح شده بود و تاکنون به دلیل مسائل حقوقی فعلا انجام نشده است.
وی افزود: با تصویب این مهم در شورای فنی اداره کل برابر نقشه‌های مصوب قبلی این طرح عملیاتی شده و این معبر با هدف رونق هرچه بیشتر واحد‌های تجاری بازگشایی می‌شود.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: حمام وکیل در مجاورت بازار تاریخی اردبیل از بنا‌های قدیمی شهر اردبیل و منتسب به دوره صفویه است
لطفی افزود: در سال‌های اخیر با حفظ وضع موجود و پلان حمام واحد‌های تجاری اجرا شده و در طبقه فوقانی آن نیز پاساژ احداث شده است.
وی تاکید کرد: بازگشایی معبر از حمام به بازار تاریخی منجر به رونق واحد‌های تجاری خواهد شد که با اخذ نظر دستگاه‌های متولی و مطابق ضوابط و اصول تعریف شده عملیاتی می‌شود.
انتهای پیام/ح

حمام وکیل اردبیل منتسب به دوره صفویه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.