سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صمیمیت جالب معلم گیلانی با دانش آموزان +فیلم

ویدئویی از یکی از معلمان گیلانی در فضای مجازی منتشر شده که شیوه استقبال متفاوت او از دانش‌آموزان توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی سبب شده در کسری از ثانیه تصاویر و اخیار در نقطه‌نقطه این کره‌ی خاکی مخابره شود. گرچه استفاده از تلفن همراه توسط دانش‌آموزان ممنوع است اما گاهی تصاویری از محیط داخلی کلاس درس توسط دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی مجازی منتشر می‌شود.

همین چند روز پیش فیلمی از معلم خشمگین بوشهری در فضای مجازی منتشر شد که دانش‌آموز خود را کتک می‌زد. تنبیه شدید این دانش آموز در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.


بیشتر بخوانید:

برخورد خشن یک معلم با دانش‌آموز سر کلاس +فیلم 

معلم وظیفه شناسی که با وجود مخالفت پزشکان خود را به کلاس درس رساند +تصویر


برخلاف این فیلم‌های ناراحت‌کننده که از رفتار برخی معلمان در فضای مجازی منتشر شده، ویدئوی دیگری از یک معلم خلاق در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است. براساس توضیحات منتشر شده همراه با این فیلم این معلم گیلانی صبح‌ها خلاقانه و متفاوت از دانش‌آموزان خود استقبال می‌کند.

در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید که چگونه این معلم در ورودی کلاس درس با شیوه‌ای مفرح و البته متفاوت به استقبال دانش‌آموزان خود می‌رود و آنان را شاداب و سرحال به سمت نیمکت‌هایشان هدایت می‌کند. این معلم برای انجام این ایده متفاوت از دست دادن‌ به شیوه‌های مختلف گرفته تا بازی «سنگ، کاغذ و قیچی» برای هر کدام از دانش‌آموزان خود استفاده کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۷
چقدر جالب .اینجور معلما رو باید تشویق کنند تا بقیه هم یاد بگیرین والا الان فقط تو مدارس تکلیف و درس میدن اون همش ریاضی که بچه ها زا از درس خوندن زده کردند.
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خیلی قشنگ بود
آفرین

از این دست فیلم ها رو پخش حداکثری کنید
روحیه جامعه هم خوب میشه
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خیلی قشنگ بود
آفرین