معلم وظیفه شناس سیراف دو روز بعد از عمل سنگین تومور مغز خود را به کلاس درس رساند تا سکان کلاس درسش بدون ناخدا نماند.

معلم وظیفه شناسی که با وجود مخالفت پزشکان خود را به کلاس درس رساند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیشه معلمی همان آموزش دانش و مهارت‌های زندگی به فرزندان کشور است، آنان که قرار است امیدی برای آینده کشور باشند. معلمان در هر کشوری مهم‌ترین نقش را در تربیت نسل‌های آینده آن کشور دارند. معلم باید زمان زیادی از شبانه‌روز خود را به برنامه‌ریزی در جهت آموزش و تربیت دانش‌آموزان اختصاص دهد. در کنار تمام ویژگی‌های علمی و تربیتی معلم باید صبور و خوش اخلاق و وظیفه شناس باشد و البته توانایی برقراری روابط خوب و نزدیکی با بچه‌ها و والدین آن‌ها را داشته باشد.

عبدالرسول طاهری پور اهل بندر طاهری (سیراف) استان بوشهر یکی از معلمان فداکار کشورمان است.او دو روز بعد از عمل تومور مغز خود را به مدرسه رساند و سرکلاس درس حاضر شد.طاهری پور در حالی که پزشکان معالج مانع ترخیص  او از بیمارستان شده بودند با اصرار و رضایت کتبی خود از بیمارستان مرخص شد و برای تدریس به دانش‌آموزانش سر کلاس درس حاضر شد.

معلم وظیف شناسی که با وجود مخالفت پزشکان خود را به کلاس درس رساند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ايرانى اصيل
۱۵:۱۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
خدا حفظش كنه. قابل توجه اونهايي كه تا يك معلم به يك دانش آموز كه بى ادبى كرده ميگه بالا چشت ابروا و اينها بوق و كرنا ميكنن!!