سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان سطح منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از آغاز عملیات کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان از تاریخ دهم دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ با تاکید بر کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در خیابان‌های اصلی و فرعی از قبیل: شریعتی، سهروردی، بهشتی، اتوبان‌های شهید صیاد شیرازی و امام علی (ع) و همچنین کلیه بوستان‌های منطقه، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تلاش شد با کاشت یک‌هزار و ۸۰۰ اصله نهال در خیابان شریعتی جان تازه‌ای به منظر شهری در ابتدای فصل زمستان بخشیده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در زمستان امسال همچون سال‌های گذشته با کیفیت بالاتر و با ارائه خدمات ارزنده‌تر به شهروندان کاشت نهال در منازل مسکونی سطح منطقه، ارگان‌ها و پادگان‌ها، مساجد و حسینیه‌های سطح منطقه انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۷ ضمن بیان این مطلب که این پروژه توسط ۵ اکیپ مجزا در نواحی پنجگانه منطقه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شهروندان جهت درخواست کاشت نهال می‌توانند با سامانه ۱۳۷ یا مراکز آموزش اداره فضای سبز تماس گرفته و عوامل اجرایی فضای سبز در اسرع وقت نسبت به مراجعه حضوری و انجام درخواست شهروندان اقدام خواهند کرد.

گفتنی است کیسه پوش نمودن درختچه‌های حساس سطح منطقه علی الخصوص نخل‌های تزئینی به جهت جلوگیری از سرمازدگی از دیگر اقدامات اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.