سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار تربت‌جام:

کودکانی که توسط فضای مجازی تربیت می‌شوند در معرض آسیب‌های فراوانی قرار دارند

معاون فرماندارتربت جام گفت:در حوزه پدیده‌های اجتماعی نوظهور تلاش‌های ما اندک بوده و باید با دقت و همت بیشتری به این حوزه بپردازیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی تربت جام گفت: آسیب‌های اجتماعی روز به روز در حال گسترش می‌باشد که نشان می‌دهد نتوانسته‌ایم محتوای مطلوبی در این حوزه‌ها ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: می‌بایست به صورت تخصصی و جزیی وارد موضوعات آسیب‌های اجتماعی همانند کودکان، ازدواج، خانواده‌ها و ... شویم.

معاون فرماندار تربت جام گفت: درحال حاضر شاهد هستیم که برخی خانواده‌ها مراقبت و تربیت لازم از فرزندان را اعمال نمی‌کنند و با توجه به حضور گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی، کودکان خودمختار بزرگ شده و توسط فضای مجازی تربیت می‌شوند.

کاظمی افزود: ما از نظر فرهنگی غنی و قوی هستیم، اما متاسفانه سومدیریت‌ها باعث شده تا با مسئله گفتمان و سرمایه اجتماعی به صورت ناصحیح مواجه شویم.

وی تصریح کرد: نیازمند یک تحول فرهنگی هستیم تا با محتوا و آموزش‌های به‌روز در حوزه‌های فرهنگی عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

معاون فرماندار تربت جام گفت: گفتمان اجتماعی بسیار مهم است و می‌بایست در این حوزه برنامه‌های متناسب و مدونی را داشته باشیم.

کاظمی افزود: مشکلات سطح جامعه نشان‌دهنده این مطلب است که شناخت و سواد ما از مسائل و پدیده‌های نوظهور کافی نبوده و نیازمند افزایش مطالعات در این حوزه‌ها هستیم.

انتهای پیام//ز.ج


نیازمند افزایش مطالعات در حوزه‌های اجتماعی هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.