سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی سوسنگرد

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان سوسنگرد به ریاست فرماندار این شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با حضور غلامعباس هزاریان، فرماندار شهرستان سوسنگرد، بخشدار مرکزی، عطشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای این شورا امروز دوشنبه ۱۷ دی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه غلامعباس هزاریان، فرماندار شهرستان سوسنگرد جلسه شورای سلامت را از مهم‌ترین جلسات شهرستان دانست و از وضعیت بهداشت و سلامت شهرستان انتقاد کرد و گفت: باید تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند و مشکلات و موانعی که در حوزه سلامت و بهداشت وجود دارد برطرف و از پیش روی مردم برداشته شود.

وی بیان داشت: باید کارگروه ویژه‌ای به ریاست بخشدار مرکزی در شهرستان تشکیل شود و مشکلات سلامت و بهداشت شهرستان را به صورت ویژه بررسی کرد و مرتفع نماید و گزارشی در این خصوص در جلسه آتی ارائه نماید.

هزاریان اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولان و تشکیل این کارگروه مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در شهرستان باشیم.

حکیم عطشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان نیز در این جلسه با تشریح وضعیت سلامت و بهداشت شهرستان پرداخت و افزود: توجه به سلامت و امنیت غذایی باید از اولویت‌های جدی همه دستگاه‌ها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نشست‌های کارگروه و مصوبات آن اشاره کرد و اظهار داشت: باید به این نشست‌ها که سلامت مردم در گرو مصوباتش است، نگاه ویژه بشود و مصوبات آن باید اجرا و در صورت اجرا نشدن، موانع آن، رفع شود.

عطشانی تصریح کرد: شهرستان دشت آزادگان با مشکلات بهداشتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که شاید عمده علت این مشکلات سرریز فاضلاب ها، شکستگی لوله‌های آب شرب و نابسامانی بازار مرکزی هستند و باید با برنامه ریزی و مرتفع نمودن این مشکلات سطح بهداشت شهرستان را بالا ببریم.

انتهای پیام/گ

مشکلات بهداشتی سوسنگرد زیر ذره بین مسئولان

برچسب ها: فرماندار ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.