او ادامه داد: «موضوع دوم مربوط به نحوه ارتباط مخاطبان با بنیاد ملی بازیهای رایانهای است. بسیاری از افراد با کارشناسان بنیاد برای دریافت راهنمایی یا اعلام مشکل تماس میگیرند؛ اما به کارشناس مورد نظر متصل نمیشدند و در نهایت نیز در تماسهای متعدد به خواسته خود نمیرسیدند. حتی اطلاعات و مکالمه مخاطبان برای رسیدگی در جای مشخصی ثبت نمیشد که این شرایط باعث نارضایتیهایی آنها میشد.» کریمی با اشاره به اینکه این دو موضوع سبب شد تا سیستم CRM راه اندازی شود، بیان کرد: «سیستم CRM یک سیستم یکپارچه است که وقتی فردی با ما تماس میگیرد، به اپراتور متصل میشود و میتواند با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار کند. ۱۱ واحد در بنیاد ملی بازیها هماکنون به این سیستم متصل شدهاند و از هر واحد یک تا دو نفر بهعنوان کارشناس CRM تعیین شدند.»
به گفته کریمی قدوسی اطلاعات و خواستههای مخاطبان در این سیستم ثبت میشود و مخاطبان در این سیستم یک پرونده مشخص همراه با سابقه ارتباطشان با بنیاد را دارند. همچنین او تاکید میکند که تمام کارشناسان میتوانند به دادههای مخاطبان در این سیستم دسترسی داشته باشند تا در تماسهای بعدی با سرعت و به شکل هوشمندانهتری پاسخگو نیاز کاربران باشند.
مدیرعامل بنیاد ملی بازیها با بیان اینکه با راهاندازی این سیستم دو هدف را دنبال میکنند، در مورد این اهداف بیان کرد: «این سیستم جهت پیادهسازی دولت الکترونیکی راهاندازی شد، چون باید به صورت الکترونیکی پشتیبان خدمت گیرنده باشیم و رضایتسنجی میکنیم و مخاطب میتواند درخواست خود را ثبت کند و دوم اگر فردی به بنیاد ملی بازیهای رایانهای تماس بگیرد، دادههایش ثبت میشود و فرد به کارشناس موردنظر متصل میشود و هماکنون نظمی در ارتباط با مخاطبان ایجاد شده است.»
به گفته کریمی قدوسی این سیستم هماکنون اجرایی شده اما هنوز به صورت کامل پیادهسازی نشده است و تا یک ماه آینده فرآیندها و پروتکلهای باقیمانده نیز تکمیل میشوند. او با اشاره به بخش دیگری که به تازگی به سایت بنیاد افزوده شده میافزاید: «به تازگی نیز در سایت بنیاد بخشی به نام ثبت درخواست یا شکایت (Ticketing) اضافه شده است. مخاطبان بنیاد میتوانند درخواستهای خود را از این طریق به ما ارسال میکنند و کارشناسان مربوطه نیز باید به سرعت پیگیر درخواست افراد باشد.»
انتهای پیام/