سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

8 دستگاه پیش آگاهی به مراکز خدمات کشاورزی جنوب کرمان تحویل داده شد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: عملکرد دستگاه های دیتالاگر و تری لاگر به منظور پیش آگاهی و اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان جنوب کرمان براساس داده های هواشناسی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجیدفرخی مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: نظر به اهمیت پیش آگاهی براساس داده های هواشناسی و ضرورت اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان منطقه به منظور حفظ محصولات زراعی و باغی از گزند سرمازدگی و نوسان های جوی و نیز ایجاد تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارت بیماری های گیاهی مرتبط با شرایط آب و هوایی، تعداد چهار دستگاه دیتالاگر و چهار دستگاه تری لاگر از محل اعتبارات ملی تلفیقی خریداری و به شهرستان های تابعه تحویل داده شد.

وی افزود : همچنین در راستای آشنایی کارشناسان با نحوه کار این دستگاه ها کارگاه دو روزه ای تشکیل و با حضور کارشناس فنی شرکت سازنده یک دستگاه دیتالاگر در مرکز خدمات جهاد کشاورزی جهادآباد نصب شد.

فرخی تصریح کرد: مابقی دستگاه ها نیز در اسرع وقت توسط کارشناسان مدیریت حفظ نباتات مکان نمایی و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان نسبت به نصب دستگاه ها در مکان های مورد نظر اقدام نمایند.


انتهای پیام /س

 

تحویل 8 دستگاه پیش آگاهی به مراکز خدمات کشاورزی جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.