سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تبریز مطرح کرد؛

احداث ۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین تبریز

شهردار تبریز از آغاز اجرای پروژه احداث ۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در بافت حاشیه نشین شهرک ارم تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهین باهر شهردار تبریز در حاشیه بازدید از دو نقطه از بافت حاشیه نشین تبریز که داری اولویت ساماندهی هستند، با بیان این مطلب گفت: ۴۴۰ دستگاه واحد مسکونی در مساحتی بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع احداث خواهند شد.

وی با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی بافت حاشیه نشین توسط شهرداری تبریز، گفت: برای اولین بار در کشور شهرداری تبریز بدون بهره مندی از ردیف بودجه دولتی اقدام به احداث واحد مسکونی جدید و جابه جایی حاشیه نشینان کرده است.

وی متذکر شد: اولویت اجرای این پروژه‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی حجم تراکم ساکنین و قابلیت اجرایی بودن، مشخص می‌شود و همکاری ساکنان بافت حاشیه نشین نیز از دیگر متغیر‌های تعیین اولویت پروژه‌های این چنینی است.

شهین باهر تصریح کرد: مجری این پروژه به صورت مشارکتی بر عهده سازمان عمران و توسعه آذربایجان و شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان با همکاری مستقیم شهرداری منطقه ۱۰ تبریز است.

وی با اشاره به اینکه حجم اجرای پروژه ساماندهی ساکنان بافت حاشیه نشین نسبت به سایر بافت‌ها متغیر است، متذکر شد: احداث واحد‌های مسکونی مقاوم در برابر زلزله در بافت حاشیه نشین با در نظر گرفتن موقعیت‌های پلکانی خانه‌های غیر مجاز و غیر رسمی ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر اجرای طرح ساماندهی بافت حاشیه نشین توسط شهرداری تبریز

برچسب ها: مسکن ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.