سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان سیم برق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری و انهدام باند سارقان سیم برق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت های سیم برق از اماکن دولتی و خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید کاشانی با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای باند سارقین سیم برق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی و ضربتی متهمان به نام های م-ق ۴۲ ساله، ج-ق ۳۰ ساله، م-ب ۴۵ ساله و م-الف ۳۷ ساله را به همراه اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

به گفته وی، متهمان طی بازجویی های فنی انجام شده در کلانتری ۱۱، در ابتدا منکر هرگونه جرم بودند اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و تاکنون به ۱۱ فقره سرقت سیم برق از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان کاشان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: از شهروندان کاشانی تقاضا می شود در صورت قطعی برق غیر منتظره در زمان های خاص به خصوص نیمه شب، قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.
سرهنگ پورکاوه، در پایان با تاکید بر اینکه سارقان با تشکیل باندهای مختلف به مال آحاد مردم تعرض می کنند افزود: پلیس به عنوان پیش گام در عرصه نظم و امنیت جامعه با آنها برخورد قاطعی دارد.

 

انتهای پیام/م

سرقت سیم برق درکاشان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.