رئیس اداره برق اردستان گفت:در پی سرقت سیم‌های برق روستای تلک‌آباد برق مرکز مخابرات این روستا نیز قطع شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا کریم‌زاده رئیس اداره مخابرات اردستان اظهار داشت: بر اثر سرقت سیم برق در روستای تلک‌آباد در بخش زواره برق 20 مشترک بالغ‌ بر 30 ساعت قطع‌شد.

 وی افزود: سارقان حدود ساعت 3 و پانزده دقیقه بامداد روز دوشنبه 23 مهر ماه جاری اقدام به سرقت سیم‌های برق 39 پایه برق در روستای تلک‌آباد شهر زواره کردند. 

به گفته رئیس اداره برق اردستان در این سرقت حدود  هزار و 200 متر شبکه 5 سیم مسی برق به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: وزن سیم‌های سرقتی حدود 850 کیلوگرم و خسارت وارده بالغ‌ بر 700 میلیون ریال برآورد شده است.

کریم‌زاده در ادامه تصریح کرد: با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده در اولین فرصت ممکن هزار و 500 متر کابل و یراق‌آلات از اصفهان تهیه و از ساعت 6 صبح روز سه‌شنبه مأموران این واحد کار بازسازی شبکه برق را آغاز شد.

وی در پایان با اشاره به این که این سرقت با هماهنگی مقام قضائی و نیروی انتظامی در دست بررسی است،گفت: طبق گفته یک مقام مسؤول انتظامی سرنخ‌هایی در مورد سارقان به‌ دست‌آمده است.

حمیدرضا ترکیان رئیس اداره مخابرات اردستان نیز در این باره گفت: در پی سرقت سیم‌های برق روستای تلک‌آباد برق مرکز مخابرات این روستا نیز قطع شد.

وی افزود: با توجه به وجود باطری و امکانات ذخیره برق اضطراری در مرکز کار خدمات‌دهی به مردم تا ساعت 8 و پانزده دقیقه صبح روز دوشنبه ادامه داشت.

رئیس اداره مخابرات اردستان در پایان عنوان کرد: با هماهنگی دهیاری و شورای اسلامی روستا، در منطقه اقدام با استفاده از موتوربرق سیار کار خدمات‌دهی به اهالی ادامه دارد.  

 

انتهای پیام/م

سرقت سیم‌های برق روستای تلک‌آباد

برچسب ها: برق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.