سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی عاملین قطع درختان در منطقه شکار ممنوع کوثر

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: عاملین قطع درختان در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: با پیگیری مامورین اجرائی حفاظت محیط زیست کوثر یکی از عاملین قطع درختان نارون و پنجه چناری دربند خلفه چای شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.
وی گفت: پیرو خبر‌های واصله مبنی بر قطع اشجار اراضی ملی حاشیه رودخانه دائمی گیوی چای در مناطق صب العبور دربند خلفه چای واقع در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول از توابع بخش فیروز شهرستان کوثر، محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست و مامورین یگان منابع طبیعی و آبخیزداری به منطقه اعزام شدند.
خداپرست تصریح کرد: مامورین با طی مسیر دیواره‌های صخره ای، حاشیه و داخل رودخانه خلفه چای، پس از جستجو چهار ساعته محل قطع بیش از ۱۱۵ اصله از انواع درخت ناورن، پنجه چنار و بید را کشف و اقدام به مستند سازی و تحقیق در خصوص افراد متخلف و شناسایی و معرفی یک نفر از متخلفین به مراجع قضایی نمودند.
وی افزود: محل قطع این درختان که بدون دخالت انسان و بصورت خودرو در، دربند خلفه چای رویش دارند منطبق بر زیستگاه‌های طبیعی کل و بز وحشی، پلنگ ایرانی، خرس قهوه ای، سیاه گوش و سایر حیات وحش شاخص استان و شهرستان کوثر بویژه انواع پرندگان بومی و مهاجر می‌باشد.
منطقه شکار ممنوع دربند مشکول به وسعت ۳۰ هزار هکتار در جنوب شهرستان کوثر واقع شده است و به لحاظ تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری دارای قابلیت بالاست.
انتهای پیام/ح

معرفی متخلفان به مراجع قضایی در کوثر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.