سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۰ مجرم تحت تعقیب قضائی در نیکشهر

فرمانده انتظامی نیکشهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد با قانون گریزان و دستگیری ۱۰ مجرم تحت تعقیب قضائی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی نیکشهر گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری مجرمان تحت تعقیب قضایی در سطح شهرستان نیکشهر به مدت ۲۴ ساعت به اجرا درآمد.

وی افزود: دراجرای این طرح پلیس آگاهی و دیگر یگان‌های عملیاتی این فرماندهی با شناسایی منازل و مخفیگاه این مجرمان موفق شدند ۳ نفر سارق عادی، یک آدم ربا و ۶ نفر دارای سایر جرایم و محکومیت‌های قضایی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه نظم و امنیت مطلوب و تحقق احساس امنیت همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: کارکنان انتظامی در تامین امنیت سطح شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و به عنوان پناهگاه مردم با تمام توان به ماموریت‌های خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ نوری در پایان ضمن دلالت متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، افزود: اجرای موفقیت آمیز طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی منوط به تعامل و همکاری شهروندان است.

انتهای پیام / ا

پلیس نیکشهر موفق به دستگیری  ۱۰ مجرم شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.