سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین؛

شورای ورزش استان با حمایت از استعداد‌های ورزشی روستایی برگزار شد

استاندار قزوین گفت: احداث و توسعه خانه‌های ورزش روستایی علاوه بر کشف استعداد‌های برتر به ارتقاء سلامت روستاییان به ویژه بانوان کمک می‌کند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در سومین نشست شورای ورزش استان گفت: علاوه بر تجهیز خانه‌های ورزش در روستا‌ها به ورزش حرفه‌ای و استعدایابی در بین روستاییان از سوی هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش استان توجه شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خوددر شورای ورزش، احیای بازی‌های بومی و محلی در بین نوجوانان روستایی از فعالیت‌های جدی اداره کل ورزش و جوانان دانست.

استاندار قزوین در باره ورزش حرفه‌ای استان هم گفت: در رشته‌های مختلف ورزشی، استعداد‌های فراوانی داریم که باید با برگزاری المپیاد‌های ورزشی و مسابقات این ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم تا در سطوح ملی و بین المللی برای کشور اثرگذار باشند.

استاندار در پایان با اشاره به فرارسیدن ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از دستگاه‌های مختلف خواست تا با برگزاری رقابت‌های مختلف در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این ایام فعالیت داشته باشند.

دبیر شورای ورزش استان هم در این نشست از کسب ۴۰ نشان ورزشکاران استان در اولین المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر کشور خبر داد و گفت: قزوین و الوند در این رقابت‌ها میزبان مسابقات کشتی و ووشو بود.

عباس علایی مقدم همچنین از کسب ۸ نشان ورزشکاران استان در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی و تجهیز و افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی در ایام دهه فجر گفت.

وی افزود: در صورت تامین محل اسکان، قصد داریم میزبانی رقابت‌های کاراته غرب آسیا در بخش بانوان را بپذیریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان از برگزاری بیش از ۲۷۰ برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

در این نشست دستگاه‌های اجرایی استان از فعالیت‌های ورزشی خود در ایام ۴۰ سالگی انقلاب گفتند.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.