سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه IT و فن آوری اطلاعات زیر ساخت فعالیت های اقتصادی است

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: حوزه IT و فن آوری اطلاعات در زمینه ایجاد اشتغال یک مزیت نسبی و زیر ساخت سایر فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: با افزایش ظرفیت فناوری اطلاعات با استفاده از شبکه‌های گسترده جهانی، تمام حوزهای کاری کشورها اعم از علمی، صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی قادر خواهند بود با ارائه محصولات و توانمندی‌های خود سهم منابعی از تجارت جهانی را به خود اختصاص دهند و با به دست آوردن بازار محصولات خود در جهان رونق اقتصادی همراه با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بوجود آورند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه عنوان نمود: تمام زیر بخش های راهداری و حمل و نقل جاده ای از ضریب اشتغالزایی غیر مستقیم بالایی برخوردارند که حکایت از پیوندهای بین بخشی قوی تر با سایر بخش های اقتصادی و ظرفیت بالاتر با بخش های مزبور در ایجاد تحرک در تولید و اشتغال کل بخش های اقتصادی کشور دارد.

محمدرضا علیخانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان کرمانشاه در خصوص سهم مستقیم و غیر مستقیم حوزه فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال، عنوان نمود: از آنجایی که حوزه فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد و این بخش مهم ترین زیرساخت توسعه استان است، و از طرفی اولویت اول کشور ایجاد و تثبیت اشتغال است، لذا توجه به این حوزه اقتصادی در ایجاد زیرساخت بخش های اقتصادی ضروری به نظر می رسد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  در خصوص طرح های اشتغالزای حوزه حمل و نقل جاده ای، عنوان نمود: رویکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در واگذاری خدمات راهداری و بین جاده ای به بخش خصوصی است و این مهم از طریق حمایت از بخش خصوصی و تسهیل گری در اعطای تسهیلات ویژه به متقاضیان ایجاد طرح های اشتغالزا در این حوزه می باشد.

غفار محمدی رئیس اتاق تعاون استان و مدیر نمایندگی صندوق سرمایه گذاری تعاون در استان کرمانشاه در جلسه در خصوص فرصت های شغلی حوزه حمل و نقل و گردشگری در نقاط مرزی استان، اظهار نمود: مناطق مرزی ظرفیت های ویژه ای در زمینه خلق سرمایه و ایجاد شغل پایدار در حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا و صنایع گردشگری دارند و خوشبختانه دولت نیز در راستای رونق اقتصادی این مناطق اعتبارات کم بهره در نظر گرفته و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به صورت ویژه از این طرح ها حمایت می کند.

محمدی در خصوص سقف تضمین اعتبارات توسط صتدوق سرمایه گذاری تعاون، عنوان کرد: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تا سقف ۳۰ درصد طرح های غیر تعاونی را برای اخذ تسهیلات از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ضمانت می کند.

محسن اخلاقی مدیر امور شعب پست بانک استان کرمانشاه نیز در جلسه ضمن اعلام آمادگی پست بانک و دیگر بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا، عنوان نمود: ایجاد اشتغال و پرداخت اعتبارات اشتغالزا اولویت اول بانک های عامل استان است و پرداخت تسهیلات در حوزه IT و حمل و نقل جاده ای را به طور جدی به خاطر اثر بخشی مثبت در ایجاد فرصت های شغلی و رونق در سایر بخش های اقتصادی پیگیری می کنیم.

 

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت تسهیلات در حوزه IT

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.