سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان گفت: 2 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای سال 96 تاکنون در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ظاهر پورمجاهد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان گفت: یک هزار و 800 میلیارد ریال از این تسهیلات اشتغال به کسانی که در سامانه کارا نام نویسی کرده بودند، پرداخت شد.

وی اضافه کرد: مابقی تسهیلات اشتغالزایی نیز از طریق بانک های سینا و پارسیان در بخش های کشاورزی، خدمات نظیر مجتمع های بین راهی، طرح های گلخانه ای ، طرح های صنایع دستی، فرش، پوشاک و طرح های گردشگری پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان گفت: 2 گروه بر روند اجرای طرح ها نظارت دارند و تاکنون وضعیت پرداخت تسهیلات و اجرای طرح ها رضایت بخش بوده است.

پورمجاهد، پیش بینی کرد با اختصاص این میزان اعتبار و بهره برداری از تمامی طرح ها برای چهارهزار جویای کار اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات به تواتر پیشرفت کار پرداخت می شود، اظهار داشت: بانک سینا و پارسیان بین یک تا 20 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان اضافه کرد: هیچگونه محدودیت و سقفی در پرداخت تسهیلات بانکی به افرادی که در سامانه کارا نام نویسی کرده اند وجود ندارد و تسهیلات بر اساس نوع طرح، وضعیت طرح و آورده متقاضی پرداخت می شود.

پورمجاهد افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی باید در سامانه کارا نام نویسی کرده سپس دستگاه اجرایی صدور مجوز تایید و در کمیته فنی موضوع بررسی شده و برای پرداخت به بانک معرفی می شود.

انتهای پیام/ د 

تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.