سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض سوریه به ادامه جنایت‌های ائتلاف آمریکایی در این کشور

وزارت امور خارجه سوریه با ارسال نامه‌هایی به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، خواستار توقف جنایت‌های ائتلاف آمریکایی در سوریه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه در خصوص جنایاتی که ائتلاف غیرقانونی به سرکردگی آمریکا در دو روستای «الکشکیه» و «الشعفه» در حومه جنوب شرقی دیرالزور مرتکب شدند، به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت نامه هایی ارسال کرد.

در این نامه ها آمده است: تداوم کشتارها و جنایت های کشورهای ائتلاف غیرقانونی به رهبری آمریکا علیه غیرنظامیان سوری و ویران کردن منازل آنان و منابع درآمدشان نشان می‌دهد که مقابله با بی توجهی کشورهای عضو این ائتلاف به منشور سازمان ملل، شورای امنیت و قوانین بین المللی ضروری است.

در این نامه ها اشاره شده است: اقدامات ائتلاف غیرقانونی از زمان شکل گیری آن، تنها در جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای گروه تروریستی داعش بوده است تا بتواند به بقا و گسترش نفوذ خود ادامه دهد.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین در این نامه‌ها تاکید کرده است: دمشق بار دیگر از شورای امنیت می‌خواهد به مسئولیت‌های خود عمل کند و برای متوقف کردن این جنایت‌ها، تجاوزها، کشتارها و ویران کردن هدفمند زیر ساخت‌های سوریه و مجازات عاملان این جنایت ها هر چه سریعتر اقدام کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.