سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو منصوب شدند

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو را منصوب کردند.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو، اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب شدند.

محسن پرویز، عامری، محمدجعفر محمدزاده، نیکنام حسینی‌پور، محمدرضا سنگری، ساسان والی زاده از اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره هستند.

پیش از این با حکم علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرو، محمدرضا سنگری و ساسان والی زاده به ترتیب به عنوان دبیران علمی و اجرایی جشنواره جایزه ملی سرو انتخاب شدند.

جایزه ملی سرو همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کتاب‌های برتر از میان برگزیدگان همه جشنواره‌های ملی کتاب از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اهداء می‌شود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همراهی تعدادی دیگر از دستگاه‌های فرهنگی، این جشنواره را در محل این موزه به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار خواهند کرد.

تاکنون ۲۲۶ دوره جایزه در قالب ۲۰ جشنواره ملی کتاب از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف برگزار شده که قرار است در این جشنواره به برگزیده ۴۰ سال کتاب انقلاب اسلامی جایزه داده اهدا شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، موزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.