سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان کمیته امداد زنجان از خدمات حقوقی رایگان بهره مند می شوند

در قالب معاضدت حقوقی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، یک هزار و 697 مورد خدمات مددکاری حقوقی از طریق این نهاد انجام‌ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از ارائه هزار  و697 مورد خدمات حقوقی در قالب مددکاری حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در9 ماهه سالجاری  خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  883مورد خدمات مشاوره حقوقی ، تهیه و تنظیم 86 مورد دادخواست و شکوائیه، 97 مورد تنظیم لایحه دفاعیه و56 مورد شرکت در جلسات دادرسی انجام شده است.

وی به ایجاد میز خدمت در سطح ادارات اجرایی  اشاره کرد و گفت: به‌منظور کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان مددجویان تحت حمایت به خدمات حقوقی در بیشتر ادارات اجرایی  خدماتی در قالب میز خدمت ارائه می‌گردد که وکلای نیکوکار در  9ماهه سال جاری طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده با حضور در ادارات و مشاوره حقوقی رایگان به حل مشکلات95  مددجوی تحت حمایت پرداختند.

صفری افزود: بهای خدمات ارائه شده در ۹ ماهه امسال برای جبران هزینه های حقوقی و دادرسی خانواده های تحت حمایت بیش از427 میلیون تومان  برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد به افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره کرد و گفت: در سال جاری از ظرفیت وکلای نیکوکار در جهت معاضدت قضایی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده می شود.

صفری در پایان گفت : در حال حاضر 86 وکیل نیکوکار وخیر زنجانی  با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده های تحت حمایت بصورت رایگان  همکاری  می کنند.

انتهای پیام /ک

ارائه خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد زنجان

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.