سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

در برنامه‌های تبلیغات اسلامی توانسته ایم به یک رشد متوازن برسیم/فعالیت‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی باید متناسب با نسل جدید باشد

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید با توجه به نیاز‌های روز با نوآوری و ادبیات مورد پسند جوانان فعالیت‌ها را برنامه ریزی کنیم.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌الاسلام علی دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی روز شنبه در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد گفت: مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم بلکه مدیران ما باید میدانی و صحنه گردان اصلی جریان‌های فرهنگی باشند و تأکید ریاست سازمان نیز بر این است تا مدیران ما با جوانان دانشگاهی و حوزوی و انقلابی ارتباط وسیعی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حکم حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، منشور عملیاتی برای مدیریت جهادی در فصل جدید حرکت سازمان تبلیغات اسلامی است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در حکم خود به حجت‌الاسلام قمی اشاره کردند که سازمان، به رشد کمی و کیفی رسیده است و اینکه ما در مسیر برنامه‌های تبلیغات اسلامی توانسته ایم به یک رشد متوازن کمی و کیفی برسیم جای شکرگذاری دارد لذا هرکس در مسیر تبلیغ حکیمانه دین کمک می‌کند وظیفه داریم تا از او قدرشناسی کنیم.

دارابی افزود:ما در نهادی فعالیت می‌کنیم که از رویش‌های انقلاب اسلامی است و شجره طیبه سازمان تبلیغات اسلامی آثار و برکات بسیار فراوانی داشته است.

وی تصریح کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی پردیسی از فعالیت‌ها و خدمات ارزشمند فرهنگی تبلیغی در معرفی اسلام ناب و یک نهاد پیشرو و تأثیرگذار در جریان‌های فرهنگی کشور است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باید مخاطب و نیازهایش را بخوبی بشناسیم و برای درمان نیاز‌های فکری و اندیشه‌ای و معرفتی آنان پاسخگو باشیم چرا که مخاطبان امروز ما با دهه ۶۰ خیلی فرق کرده اند لذا با حفظ گروه‌های سنتی باید به فکر مخاطبان و نسل جدید نیز بود و با توجه به نیاز‌های روز با نوآوری و ادبیات مورد پسند جوانان فعالیت‌ها را برنامه ریزی کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید مخاطب و نیازهایش را بخوبی بشناسیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.