سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش مضاعف خبرنگاران جوان در ایجاد وحدت

فرماندار نایین گفت: خبرنگاران جوان همه‌ی توانایی خود را صرف ایجاد وحدت در شهرستان کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود جمالی فرماندار نایین در نشست با هنرجویان دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران ضمن ابراز خشنودی از برگزاری دوره خبرنگاری گفت: خبرنگاران چشم و گوش نظام هستند که بایستی در دو محور اصلی هدایت کردن اجتماعات مردمی به سمت وحدت و رعایت نکات اخلاقی که وظیفه ذاتی خبرنگاران است، قدم بردارند.

وی به هنرجویان قول حمایت های مادی و معنوی داد و تاکید نمود: خبرنگاران جوان همه ی توانایی خود را صرف ایجاد وحدت در شهرستان کنند چرا که زیر ساخت آن اخلاق مداری و نیازمند به فرهنگ سازی و تلاش در پایداری تمامی توسعه ها به ویژه توسعه ی اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندار نایین در پایان ضمن توسعه و برگزاری این دوره در شهرستان ها از برگزاری دوره پایانی همراه با تجلیل از هنرجویان در محل فرمانداری نایین خبر داد.

منصور گلناری استاد رسانه و مطبوعات در ادامه، با بیان اینکه اولین دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران جوان در نایین برگزار شده گفت:آموزش اولین قدم برای تشکیل دفترخبری باشگاه خبرنگاران است و شهری که از نظر پیشینه و سابقه تاریخی استان است باید برای مردم سایر شهرها معرفی شود.

پیشکسوت رسانه و مطبوعات اصفهان با اشاره به اینکه حضور هنرجویان در دوره های آموزش خبرنگاری تنها منفعت شهرستان و مسئولین را به دنبال دارد، افزود : بی شک حمایت از خبرنگاران با درنظر گرفتن مکانی به عنوان باشگاه خبرنگاران جوان و مجهز نمودن آن به تجهیزات می تواند زمینه ساز خوبی برای مسائل مثبت و منفی خبرهای شهرستان و اطلاع آن به مسئولین باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت مالی، خواستار حمایت معنوی مسئولین در جهت پیشرفت شهرستان شد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار فرماندار نائین با هنرجویان دوره آموزشی باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: فرمانداری ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.